Eventportalen går live om:

Opret og administrer Judostævner nemt.

Eventportalen på Judoinfo.dk hjælper danske judoklubber med at oprette og organisere et judostævne.

Opret jeres judoklub

Smart, Praktisk, Enkelt

Opret judostævner, upload kamplister, livestreams og meget mere

Eventportalen på Judoinfo.dk har til formål at hjælpe danske judoklubber med at organisere og fremhæve deres judostævne på Judoinfo.dk.

På eventportalen oprettes stævnet, og deltagerne tilmelder sig enten via. jeres eksterne tilmeldingslink eller direkte på Judoinfo.dk. Ved tilmelding på Judoinfo.dk viderestilles/henvises der til den konfigerede betalingsløsning og alle tilmeldte indsamles, der kan downloades som et regneark, hvilket gør det nemt at lave puljer, mv. Efterfølgende er det muligt at uploade op til tre PDF-filer eller henvise til et eksternt link, som bliver vist offentligt. Dette kan være til kamplister/puljer, tidsplan, o.lign.

Derudover hvis I livestreamer stævnet, er det muligt at tilføje jeres YouTube livestreams, som vises på JudoTV.dk.


Hvad koster det?

Eventportal

Opret og administrer jeres judostævner, samt upload kamplister m.m. på Eventportalen af Judoinfo.dk.

Før: 149 kr 0 kr.
Engangsbeløb ved oprettelse.

Eventportalens funktioner

  • Opret jeres stævner og få dem vist på Judoinfo.dk.
  • Viderestilling til ekstern tilmeldingsløsning eller tilmelding på Judoinfo.dk med henvisning til betaling.*
  • Eksportér alle deltagere til et regneark så det er nemt at begynde på at lave puljer/grupper.
  • Tilføje flere personer til jeres judoklub på Eventportalen
  • Mulighed for at uploade op til tre PDF-filer til stævnet som bliver vist offentligt. (F.eks. kamplister, tidsplan, o.lign.)
  • Tilføj jeres YouTube livestreams til jeres stævne, som vises på JudoTV.dk.
  • * Eventportalen tilbyder ikke betalingsløsninger, men viderestiller/henviser blot til den betalingsløsning du vælger. (Jeres mobilepay nr. eller via. bankoverførsel) Læs mere her...

Brug for hjælp?
Se dokumentationen

Hvis du har brug for hjælp eller har bare du lyst til at se hvordan alle funktionerne på Eventportalen virker, så se dokumentationen her: